~ S Ä L E N !

Förlåt för världens sämsta uppdatering men jag lovar att bli bättre från och med idag. Kom hem från sälen igår , det var helt underbart där. Har inte lagt in bilderna i datorn än men jag ska göra det senare så att ni kommer att få se bilderna. Var riktigt skönt att komma bort lite härifrån , slippa skolan och sånt ! Skidor varje dag och jag älskar det, sjukt härligt ! Nu är jag hemma i allafall, och jag lever ! Har varit i skolan idag och det funkade bra i allafall. Har läst lite biologi idag eftersom att vi har prov på tisdag och det fick jag typ reda på nyss. Måste verkligen fixa en ny design med för jag är så trött på denna nu. Nu ska jag gå ner till min lillebror som är nere och vill att jag ska komma ner. Vi hörs senare. Enjoy! ♥


bild sen förra året i Lindvallen.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0