~ Gjeneta&Nina.

Förlåt för den sämsta uppdateringen. Men igår när jag skulle skriva ett inlägg så var blogg.se jättesegt och så kom det upp error och så. Jätteskumt. Gjeneta sov hos mig från igår till idag i allafall och vi hade det såklart jättekul. Vi tittade på två stycken filmer ; wild child och the clique. Jag tycker att båda var jättebra. Wild child har jag sett en gång innan. Det var i allafall två stycken tjejfilmer och ungdomsfilmer. Så det är ett tips om ni inte har sett dom redan. Idag så vaknade vi av att vi hade ställt alarmet och då var klockan 20 i tolv. Jag steg upp och så och märkte att strömmen hade gått så jag fick panik för jag trodde inte att den skulle komma tillbaka men det gjorde den sen som tur väl var. Så vi åkte ner till min mormor ock fixade mitt hår , det var verkligen på tiden för det såg hemskt ut. Så nu är det nyfärgat tog det typ mörktbrunt så nu luktar det hårfärg vilket som jag tycker luktar sjukt äckligt. Klockan ungefär tre kom nina till mig i allafall och vi tittade på en film typ en shopaholics bekännelse. Den tyckte jag med var jättebra. Men det är också typ en tjejfilm. Sen gjorde vi annat kul såklart , man har alltid kul med dom två. Nu har dom åkt hem och så eller det var ett tags sen så nu har jag fixat iordning mig och ska lägga mig om en stund. Har inte mycket mera att säga och detta inlägget var inte så jättekul märker jag. Jag skriver imorgon , det lovar jag. Sov gott. Enjoy ! ♥
pussshej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0