~ trött.

Jag är så sjukt trött att jag inte ens har orkat att skriva något idag. Har inte så mycket intressant att skriva idag heller för min dag idag har varit väldigt tråkig egentligen. Men jag kan ju skriva lite från igår , det var jättemysigt. Jag och becca gjorde inte så mycket egentligen, mest snackade och sånt tittade på tv och satt vid datorn och så. Vi åkte bussen hem därifrån klockan ett och jag var sjukt trött. Ingen träning idag heller för det var pingis där. Ikväll vet jag inte vad jag ska göra, tror att jag ska gå ner och sätta mig vid tv;n nu och säga till mamma att hon ska göra mat för jag är hungrig. Vi får se hur uppdateringen blir idag. Men annars hörs vi imorgon. Enjoy! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vadå enjoy? Det betyder njut xD

2010-02-21 @ 20:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0