~ sportlov.

Jag kom just på att säga att jag inte är hemma från skolan idag för att jag är sjuk, nej vi är faktiskt lediga idag. Så det är sjukt skönt, så vi fick sprotlov igår kan man säga. Vi var lediga idag för att vi hade öppet hus förra lördagen, det var segt om något. Mår faktiskt lite bättre nu, men kvällen kommer förmodligen att bli dryg blir väl att titta på någon film eller något. Vi får väl se. Åhh , jag blev så irriterad. Jackorna hade kommit idag, dom kom hit hem klockan 10 över 9 och då sov jag , så nu måste dom skicka dom till ica så vi får hämta dom där på måndag. Åhhhh, fan.. hundarna skällde ju som fan men jag tänkte inte på det. Nu vet jag inte vad jag ska göra. Vi hörs förmodligen senare, enjoy! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0