~ ny design ?

Jag är verkligen hur trött som helst på den designen och headern och allt jag har, vill verkligen ha nytt. Ska fixa det någon dag när jag har tid. Vill ha det lite vårigare , men som det känns just nu när det är ca 1 meter snö utanför mitt fönster så vet jag inte riktigt om jag kan säga att det börjar närma sig våren. Snön kan verkligen försvinna nu för jag hatar det , så jäkla onödigt. Nej, nu började det snöa ännu mera, kommer det att sluta ? Sitter i allafall hos pappa och gör inte så mycket. Om ungefär 2 timmar ska vi åka till becca. Det kommer att bli kul såklart. Har inte så mycket att säga mer än att jag vill ha nya näspiercingar. Har tappat bort några stycken duktig som man är. Nej, vi får se om det blir någon mer uppdatering idag , kommer nog hem ganska sent där i från. Men annars blir det imorgon. Enjoy! ♥


här är videon när nicole åkte den dära saken på fritidsgården.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0