~ malmö !

Shiet , sitter här med världens ont i magen. Gör verkligen sjukt ont. I allafall , kom hem för typ en och en halv timmar sen från bibblan det var någon tråkig film där som gjeneta tvingade mig att sitta och titta på. Men musik & nina räddade mig så det var bra. Tror att jag har glömt att skriva att jag ska till malmö imorgon och jag kommer hem på torsdag igen. Ska dit med farmor, vi var i stockholm förra sportlovet så denna gången blir det malmö. Så jag måste packa , eller har nästan packat ner allt som man kan packa ner. Smink och sånt behöver jag imorgon på morgonen. Har verkligen inget intressant att skriva. Ska nog gå ner och ta en ipren till och sen ska jag försöka att lägga mig tidigt. Kommer inte kunna blogga i malmö och kommer förmodligen inte hinna skriva imorgon innan jag åker. Men vi hörs när jag är hemma. Enjoy! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0